Hate you :(

09 Ogos 2010- I'm sorry.
You're NOT lucky to be my friend !

friendship is the golden thread that ties all hearts together.

OMG! aku tak pernah rasa sebengang nie -.- Bengang yang tahap tak boleh tahan sampai aku menangis 2 kali dalam kelas. Tak sangka kan kawan baik boleh menjadi lawan dalam sekelip mata. Aku pun tak faham macam mana benda nie boleh jadi, tapi aku bersyukur sangat sebab ianya terjadi sekarang and finally aku dah tahu maksud persahabatan yang sebenarr. Thanks sebab menjadi kawan yang 'TERBAIKK' untuk kiteorang sampai sanggup tikam kiteorang dari belakang. Aku tak salahkan sesiapa dalam hal ni. So, sape makan cili dialah terasa pedasnya kann -.-
Btw, mulai hari ni aku takkan percaya kan sesiapa lagi walaupun insan itu adalah rakan terbaik aku. Tak kira la kau HOT ke, kau KACAK ke, kau COMEL ke apa ke. Aku tak kesahh :) Betul cakap ustazah. Mulut tempayan boleh ditutup tapi mulut manusia ______ . Korang sambunglah sendiri k.
Tuhan je tahu apa yang terbaik untuk korang and aku harap dosa kau diampunkan sepenuhnya. Dah la. Malas nak cakap banyakk. Sendiri buad sendiri tanggung. Chaw!

Sakit hati :
Syeraaa grr !