First Day

11 Ogos 2010- Oh my first day !
May this Ramadhan be a month of blessing.
A month full of forgiveness and guidence for you and your family.


Assalamualaikum,
Hari ini hari pertama umat islam berpuasa. Sekarang baru pukul 3.05 petang, tapikan perut aku dah berbunyi-bunyi dah ni. Hahaha. Nak buat macam mana kan. Dah nama pun PUASA. Aku tabahkan je lahh hati aku ni. Era, ingat! Hari ini baru hari pertama puasa. Rilex la derr. Takkan dah goyahh kot. Ada 29 hari lagi doe. Lepak luu -.- hahaha. Sebenarnya aku takda lah lapar mana pun, cuma haus je. Biasalahh kan. Banyak sangat bercakap+ ketawa kat sekolah tadi. Grrr -.- Ni semua kerja si Ekyn dan si Syaza tu. Bikin gempakk je. Hahaha. Aku tak tahu macam mana hidup aku tanpa dorang semua. Egie, Ekyn and Syaza Aku sayang korang semua.
Oh oh oh ! Pagi tadi aku lewat bangun nak pergi sekolah. Macam orang gila jugak tadi. Kelam kabut. Kejap-kejap nak pergi, pastu gatal tak nak pergi pulak. Than, Last-last aku buat keputusan AKU NAK PERGI! haha. Siap pun ala kadar je. Nasib baik aku dah mandi time sahur tadi. Kalau tak, mau satu kelas bersin hari ni sebab ada pelajar yang tak mandi dan orang itu adalah AKU! Hahaha. Kelakarlah. Ini merupakan pengalaman hari pertama puasa aku. Korang pulak macam mana? Mesti lagiiii best kan. Hahaha. Dah lah weyh. Mata aku dah mengantuk dan bantal pun sudah memanggil. Selamat berbuka yeah :)

P/S: Kau tak puasa kau diam ! HAHA :p
First Dayy :
Syeraa Jefri