Dreaming?

12 Ogos 2010- Am I dreaming ?
It takes a minute to like someone,
An hour to love someone,
But a lifetime to forget sometime.

"HE" texted me? "HE" just said he miss me ? "HE" said he can't forget our life time together? "HE" said he still in loved with me ? "HE" said I'm the best girlfriend he ever had?
huh -.- Apa semua nie. Tak faham lahh. Dulu senang-senang kau tinggalkan aku tapi sekarang why cari aku lagi? Mesti ada udang disebalik mee ni. Hahaha. Ntah lah. It's true that I can't stop thinking about you but bila fikir balik apa yang kau pernah buat dekat aku dulu, aku jadi bingung nak terima kau balik ke tak. Dah lah sekarang aku dah boleh lupakan kau sikit-sikit and dah start fall in love dekat orang lain than tiba-tiba kau datang balik dalam life aku. OMG! Apa yang patut aku buat? PLEASE! I just need someone right now. Someone yang aku boleh share problem aku dengan dia. I'm just stress out -.- Mummy! Please help me. Aku just tak boleh berfikir sekarang. Kalau nak kata aku tak sayang dia lagi, memang aku tipu la kan. But than, if aku couple balik dengan dia, peratus dia nak game aku lagi memang banyak and benda tu la yang paling aku takutkan. Aku dah pernah kena game dengan dia so now aku akan lebih berhati-hati di dalam membuat keputusan. Korang, tolonglahh akuu!!! Dia pernah kata yang relationship jarak jauh ini memang susah. Tapi aku rasa tak ada la susah mana pun asalkan KEPERCAYAAN di letakkan di bahu masing-masing. Saling percaya-mempercayai adalah kunci perhubungan. Entah lah! Aku tak boleh nak bagi jawapan sekarang sebab hati aku berbelah bagi sangat-sangat. I just need time to choose the best one for me. I'm sorry babe!

Am I in love with you again?
Syeraaa