Im Bored -.-

21 Ogos 2010- Bosan Life -.-
Tak akan terganti setiap kenangan yang telah terukir indah dan melekat di hati.

Assalamualaikum,
hey, nampak gayanya sudah agak lama tidak meng-update blog nih. Sorryyy bhai -.- Aku bukannya malas tapi takde mood jeh. Banyak sangat benda nak fikir sekarang nih. Dengan trial SPM after raya, the real SPM yang just around the corner, and my relationships. LOL. hahaha. Life aku sekarang nih sumpah agak bosan -.- Percayalah. Tak ada apa pun yang menarik. Kerja aku sekarang online, study, makan, tidur. Online, study, makan, tidur. Tuh je. haha. Nak hangout sumpah agak malas sebab bulan-bulan puasa ni penat kot. Dengan sekolah lagi. Adoyai. Tiba-tiba tak sabar pulak nak raya. Yes RAYA. Tahun ni hari raya semua berkumpul kat umah emak nih haa. Baru best uh. Meriah sikit dari tahun lepas kan kan kan. Tapi yang tak bestnya, tiada lagi Pak Long. OMG! tahun nie adalah first raya kiteorang tanpa paklong disisi. Sumpah aku rindu dia :( Aku doakan semoga rohnya dicucuri rahmat. AMIN!
About my relationship, aku prefer untuk single buat sementara waktu. Aku tak boleh nak couple sekarang nih sebab aku asyik ingat Fariq je. Ntah lah. Dah sebulan break pun aku tak boleh lupakan dia. Apa nak jadi dengan aku pun, aku sendiri tak tahu. Setiap kali aku cuba mendekati orang lain, mesti aku terbayangkan Fariq. Cara cakap macam Fariq lah itulah inilahh. Grr -.- Aku just nak mintak dekat Allah semoga Allah membuang nama Fariq terus dari ingatan aku. Tolonglahh -.- Aku tak mampu nak terus-terusan begini.

Please:
Syera